x- mas hjärnblödning

Hur jävla dum är man om man går ut lördagen innan jul och handlar julklappar?! Tydligen är jag så dum, för det var precis vad jag gjorde i dag. Sinnessjukt mycket folk var det och efteråt var jag så yr så jag fick gå hem och lägga mig. Höll på att få en hjärnblödning inne på new yorker... Men nu är jag iaf färdig med alla! Jag hade två kvar till syrran och stefans dotter jessi, men nu är jag klar, känns gutt!
 
Jag har inte skrivit något sedan i onsdags eftersom jag har lidit av svår paltkoma sedan julbordet. Vem fan har kommit på att man ska blanda all jävla mat på det där viset? Rökt lax, kroppkakor och ostkaka, det säger ju sig självt att ingen människa mår bra av det... Mådde skit hela torsdagen och fick tugga samarin, haha. Nu lider jag mer av lussekatts-koma efter baket hos Hanna och plutten i går... Det är synd att spara dem, de blir ju så torra då, hmpf...

Har varit och kollat på styrketränings-tävling med mia i dag. Vi blev riktigt peppade och ska satsa på att stå där själva nästa år. När vi kör body pump har vi 2, 5 kg på stången, de här hade upp till 200 kg, så det är en bit kvar men det ska gå :) På tal om 2, 5 kg så har jag en djävulsk träningsvärk i dag efter body pumpen i fredags. Hade nämligen hela FEM kg på, och i dag har jag träben...
I kväll blir det glögg-mys hemma hos mia med stefan och hennes kille, ska bli trevligt!
Trevlig lördagskväll på er alla!

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Ursäkta en gamling, men vad fasiken betyder dolunay?

Kul blogg iaf. Har man lite koll på vad du gör.

Kram.

2010-12-20 @ 13:13:35
Postat av: Emma

Hej moster!

Vad roligt att du har hittat hit!

Det är inte så lustigt att du inte vet vad det betyder, det betyder nämligen fullmåne på turkiska... Jag fick helt enkelt bara ta ett namn eftersom nästan alla var upptagna, tyckte själva ordet lät ganska fint. Ja nu får ni veta alla smaskiga detljer om mig :)

Ha det så bra! Kram Emma

2010-12-21 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0