Vänner och baksmällor

Gårdagen spenderades en aningens sliten... Var i Oskarshamn och hälsade på min fina vän Anna. Skulle bara dit och julhandla och umgås lite. Men så slutade det inte riktigt. Tänk att jag kände ända ner i tårna när jag satt i bilen ner att det inte skulle bli någon julhandel av det här besöket. I vanlig ordning slutade det med vin och grogg och en allmänt konstig men makalöst rolig kväll. Somnade klockan 8 på morgonen (Fast det var inte pga vinet utan att jag helt enkelt inte kunde somna, jo faktiskt...tror jag...) sov en timme och sen åkte jag hem. Kan säga att jag var aningens rödögd när jag klev innanför dörren... Men det är ju sådär med vissa människor, när man kommer ihop sig så blir allt bara helt galet men förbannat kul! Jag skulle nog kunna skriva en hel roman om alla galenskaper vi har haft för oss genom åren, men det får bli ett senare kapitel, hehe. Även att vi bara har känt varandra i 7 år så är hon min allra närmaste vän och har väl i princip varit det sedan den dagen vi träffades. Kärlek vid första ögonkastet!  Men som sagt så spårar det oftast ut när vi kommer ihop oss så det är väl tur att vi inte ses så ofta längre ;)



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0