Uppesittarkväll!

I går hade jag uppesittarkväll med lille Mino. Han tog det här med uppesittarkväll på blodigt allvar och låg med tefatsögon till kl 00.00... Annars bestod kvällen mest av bus och mera bus. Sedan låg vi i sängen och sjöng julvisor och disskuterade vad tomten kan tänkas ha i sin säck :)

Men jag blir ju så satans jävla fittförbannad för jag vet inte hur man laddar upp flera bilder på samma inlägg! Någon som vet?? Jag har fler bilder jag vill visa men jag får väl lägga in de i separata inlägg, suck...




Här lekte vi en lek som gick ut på att Mino kastade ner alla sina böcker bakom soffan så moster fick sträcka sig ner och förlänga armen drygt 2 dm samt få nack-vreset för att nå dem, det var en rolig lek som man gärna ville leka 100 gånger... 




Kommentarer
Postat av: Maria

Får se om du förstår min förklaring. Precis ovanför där du skriver blogginlägget finns en list där du tex kan göra texten fet eller kursiverad. Där finns en liten färgglad bild till vänster på undre raden. Tryck på den och sen på knappen uppe till höger, tror det står Lägg till bild eller liknande, sen bläddra osv. Så kan du lägga till flera bilder i samma inlägg. Hoppas jag inte förklarade galet nu. Hoppas att ni haft en helt underbar julafton med mycket mys. Kram

2010-12-24 @ 23:30:39
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0