ok, here we go...

Har funderat så jäkla länge på att börja blogga. Gillar ju att skriva men sen är ju frågan vad sjutton man ska skriva om... Man lever ju inte något glamouröst stureplansliv precis, med flådiga middagar och fashionabla outfits att visa upp... Jag är så vardagligt, mittemellan, lagom och mellanmjölks- aktig som man bara kan bli. Men sen behöver man ju inte skriva med den inställningen att hela världen måste läsa det jag skriver. Nej, inte alls. Jag ska skriva för min egen skull, för att jag tycker det är kul. Men om någon vill läsa det jag skriver är det självklart roligt! Men vad sjutton ska jag skriva om??? Prestationsångest, gahh! Men om vi säger så här, om jag ska skriva ner allt som snurrar i min skalle under dygnets alla timmar så kommer det i alla fall inte bli brist på inlägg, sen får vi väl se hur pass intressanta de blir... just det, för min skull var det ja :)
Nähe nu lägger jag ner för i kväll, börjar bli alldeles för trött för det här känner jag.
Men nu är jag i gång i alla fall. Känns roligt som tusan!
Godnatt då bloggen.

Kommentarer
Postat av: stefan

Kul att du har fixat en blogg.

2010-12-11 @ 09:33:37
Postat av: Baby

Haha, blurr! Fan vad kul! Tycker du kan skriva ett inlägg om allt och alla som vi har på vår lista...

2010-12-11 @ 21:32:39
Postat av: Emma

Åh vad roligt med kommentarer!! :)



Självklart baby kommer det komma en lista! Men vi får nog dela upp den och ta den i omgångar,det är ju ett par på den...

Är du duktig på sånt här förresten? Jag fattar typ ingenting med design å sånt där...

2010-12-12 @ 19:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0