Glad lucia!

Buenos dias! Sitter här och pluggar spanska inför Kubaresan. Men det är så sjukt frustrerande när man har läst spanska och tom har haft mvg i det under hela gymnasiet och så nu när man läser så har man glömt bort precis allting! Jag blir på ett jävla humör faktiskt, så jag lägger ner det för ett tag... Förkylningen är inte bättre men jag tänker trotsa den och ge mig ut i skidspåret sen iaf. Nu fan ska pepparkakorna väck!

Resten av dagen vankas det plugg och i kväll bär det av till Domkyrkan för att titta på Lucia, sån mysig stämning där. Jag behöver få in lite mer julkänsla!

Hade tänkt lägga upp någon julig lucia bild men jag skiter i det och lägger i stället upp en bild på hotellet vi just bokade i Varadero, Kuba! Det ligger precis vid vattnet och ser inte alls så dumt ut, även att det är budget...

Usch vad seg jag känner mig, som deg i skallen... Återkommer senare. Så länge kan ni ju njuta av de här härliga bilderna på vårt hotell!










Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy fan så jävla gutt!!! Nästan lika bra som balkongen på Riddaregatan en sommarkväll;)

2010-12-14 @ 09:05:10
Postat av: E

2010-12-15 @ 09:46:57
Postat av: Emma

Ja nästan! Tänkte fråga om du ville följja med, men som du säger, du har det ju lika bra i funkis så det är ju ingen mening med det!

2010-12-15 @ 09:47:57
Postat av: Kennet Nordin

Helt rätt ställe att åka till. Landet där tiden stått still i 50 år. Va skönt att slippa alla giriga direktörer som suger ut länderna för egen vinning. Fidel regerar!

2010-12-20 @ 23:17:55
URL: http://mashedkidneys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0